Heterogeneous Catalysis, Energy, Fuels and Fuel Additives, Gas Storage, Ionic Liquids and Their Applications in Energy, Computational Chemistry
Eğitim
Post-doctorial research, Postdoctoral research
2009
PhD, UNIVERSITY OF CALIFORNIA, DAVIS
2003
MS, MIDDLE EAST TECHNICAL UNIVERSITY
2001
BS, MIDDLE EAST TECHNICAL UNIVERSITY
Araştırma
Heterogeneous Catalysis, Energy, Fuels and Fuel Additives, Gas Storage, Ionic Liquids and Their Applications in Energy, Computational Chemistry
Ödüller
----
Vice President, Turkish Catalysis Society
----
Board of Directors, Turkish Catalysis Society
----
2015 BAGEP ÖDÜLÜ, BILIM AKADEMISI
----
MEMBER OF THE BOARD OF DIRECTORS OF THE TURKISH CATALYSIS SOCIETY
Dersler
CHBI
CE
CHBI
GSSE
Çerez Bildirimi
Çerezler, içeriği ve reklamları kişiselleştirmek, sosyal medya içeriği sağlamak ve trafiği analiz etmek için kullanılır. "Tümünü kabul et"i seçerek tüm tanımlama bilgilerini kabul edebilir ya da "Çerez ayarlarını kişiselleştir"i seçerek ayarları düzenleyebilirsiniz.
Herhangi bir web sitesini ziyaret ettiğinizde, tarayıcınızda çoğunlukla çerezler şeklinde bilgi depolayabilir veya alabilir. Bu bilgiler sizinle, tercihlerinizle veya cihazınızla ilgili olabilir ve çoğunlukla sitenin beklediğiniz gibi çalışmasını sağlamak için kullanılır. Bilgiler genellikle sizi doğrudan tanımlamaz, ancak size daha kişiselleştirilmiş bir web deneyimi sağlayabilir. Gizlilik hakkınıza saygı duyduğumuz için, bazı tanımlama bilgilerine izin vermemeyi seçebilirsiniz. Daha fazlasını öğrenmek ve varsayılan ayarlarımızı değiştirmek için farklı kategori başlıklarına tıklayın. Çerez politikasını görüntülemek için buraya tıklayın.
Bu çerezler, web sitesinin çalışması için gereklidir ve sistemlerimizde kapatılamaz.
İstatistiki Çerezler
Bu çerezler, hizmetimizi tüm kullanıcılarımıza nasıl geliştirebileceğimiz konusunda fikir vermek ve anonim bir kullanıcı olarak web sitemizle nasıl etkileşim kurduğunuzu anlamak için kullanılır.
Hedefleme Çerezleri
Bu çerezler, profilinizi oluşturmak ve ilgi alanlarınıza uygun reklamlar sağlamak için kullanılır. Ayrıca, bir reklamı görme sayınızı sınırlandırmak ve reklam kampanyasının etkinliğini ölçmeye yardımcı olmak için kullanılır.